Przebudowany holownik rzeczny typu HR 150. Chłodzenie silnika zewnętrzne poprowadzone wzdłuż burt poniżej linii wodnej. Dwie śruby, zanurzenie 60-80 cm. Kajuta dziobowa jako całość sypialnia, kambuz z opuszczanym stołem z możliwością wykorzystania jako 2-3 osobowej koi. W kambuzie lodówka ( 24 V ) kuchenka gazowa, zlewozmywak. Toaleta z wc, umywalką i prysznicem. Jednostka posiada zbiornik na fekalia i brudną wodę. Instalacja ciepłej wody ( bojler z grzałką elektryczną 230 V i wężownicą ) Sterówka aluminiowa z kojem. Maszynownia. Składzik bosmański. Kajuta dziobowa, kambuz, łazienka i sterówka ogrzewane przez urządzenie Webasto. Nad maszynownią konstrukcja chroniąca przed deszczem i wiatrem służąca jako „weranda”
Silnik nie uruchamiany od 2014 roku. Brak akumulatorów rozruchowych i rozrusznika. Instalacja 24 V i 230 V do agregatu prądotwórczego lub zasilania „ z lądu „. Oddzielna instalacja rozruchowa i bytowa 24V. Dwa zbiorniki burtowe na paliwo po 1000 l każdy. Jeden zbiornik ma uszkodzone poszycie zewnętrzne.
Zarejestrowany jako „Kuter Motorowy, Kabinowy” do turystyki. Rejestracja wygasła z końcem 2015 roku. Jednostka wymaga remontu i odświeżenia ( od 2014 roku nie użytkowana ). Dostępność: Polska