Pojemność zbiornika paliwa: 2800 l
Pojemność zbiornika wody słodkiej: 1000 l
Jacht motorowy sprowadzony z Niemiec od pierwszego właściciela, jednostka zadbana użytkowana hobbystycznie. Jednostka może być wykorzystywana komercyjnie lub do indywidualnej turystyki morskiej, oraz śródlądowej.
Wyposażenie Nawigacyjne:
2xGPS; 2xVHF; radar; sonda; wiatromierz;ster hydrauliczny z autopilotem, z możliwością sterowania z górnego, odkrytego pokładu ( flybridge).
Wyposażenie dodatkowe:
generator 220V 8,5 kW; instalacja 24V z podziałem na akumulatory oświetleniowe i do zasilania elektroniki oraz akumulatory rozruchowe z automatycznym ładowaniem z 220V; instalacja 220V z generatora lub podłączana z lądu;instalacja 12V do rozruchu generatora; 2x elektryczne WC ze zbiornikiem na fekalia z możliwością bezpośredniego odprowadzenia nieczystości za burtę; niezależne ogrzewanie postojowe eberspacher z automatycznym doborem temperatury; bojler elektryczny do ciepłej wody z pompą doprowadzającą wodę do umywalek i zlewozmywaka;pompy zęzowe; elektryczna winda kotwiczna; żurawik z silnikiem elektrycznym; ponton.
Podział: jednostka podzielona na 7 pomieszczeń:kajuta rufowa pełniąca funkcję sypialni, przestrzenna sterówka z dużą sofą, salon połączony z kambuzem również z dużą sofą, pomieszczenie dziobowe z dwoma kojami, maszynownia, łazienka z wanną prysznicem i WC w części rufowej; WC z umywalką w części dziobowej,wszystkie pomieszczenia wyposażone w gniazdka 24V i 220V. Kambuz wyposażony w płytę ceramiczną, piekarnik elektryczny ( na jednostce nie ma gazu, co ma wpływ bezpośredni na bezpieczeństwo), zlewozmywak, lodówka 220V, lodówka 24V.
Pełną autonomiczność jednostki określona przez Właściciela na około miesiąc czasu, w zależności od pokonywanych dystansów.
Wszelkie napędy i podzespoły sprawne, o czym może świadczyć fakt, iż jednostka przybyła do Polski o własnych siłach pokonując dystans ok. 600 km wodami śródlądowymi w Niemczech, oraz dystans drogą morską z Lubeki do Kołobrzegu ok. 180 mil morskich.
Silniki oraz wszelkie podzespoły oraz instalacje wykonane i zamontowane w stoczni nie ma mowy o jakichkolwiek modyfikacjach i ingerencjach na zasadzie zrób to sam, co ma decydujący wpływ na bezpieczeństwo w pierwszej kolejności oraz w drugiej na trwałość. Aktualna Karta Bezpieczeństwa.
Jednostka gotowa do inspekcji w Kołobrzegu.