Długość ładunku: 19,3 metra i 22 metry
Szerokość przestrzeni ładunkowej: 4,8 metra
Klapy ładowni: tak
Powierzchnia pod załadunek: Bongossi
Silnik główny Volvo Penta TAMD 162C
Rok proukcji: 1998
Ps: 509
Ilość cylindrów: 6
Godziny pracy: 34250
Silnik pomocniczy:Hatz Silentpack
17 KVA / 400V
Ster strumieniowy: DAF 1160, 250 KM
Pomiesczczenia:
Dziób: salon / sypialnia, klimatyzacja
Rufa: kuchnia, łazienka, salon, miejsce do spania, klimatyzacja
Inne
2 hydrauliczne płetwy sterowe
System radarowy Elma 3100
Autopilot Euro 500
Składana sterówka
Zbiornik oleju napędowego dziobowy - 500 litrów
Zbiornik oleju napędowego rufowy - 9500 litrów
Modyfikacje
Pompa hydrauliczna łożyska wału, 2018
Akumulatory i ster strumieniowy dziobowy, 2019
AIS, 2019
Clinometer, 2019
Radiotelefon, 2018
System zenzowy, 2019
Klimatyzowany apartament na rufie, 2019
Typhon, 2019
Węże hydrauliczne i olejowe. 2019
180 m Bongossi, 2019
Przednia szyba sterówki, 2019
Ster strumieniowy dziobowy, grudzień 2019
Jednostka gotowa do sprzedaży na terenie Niemiec po wcześniejszym kontakcie pod adresem e-mail office@shipbroker.pl .